woensdag 14 december 2011

Dansen in het Gras

Lachen met mijn man
Gekke koeien in de wei
Een reiger die op ooghoogte voorbij vliegt
Wandelen in de natuur
Fietsen met de wind in mijn rug
Kletsen met vriendinnen
Het boetseren van een pitbullolifant
Galopperende paarden
"Valerie" van Amy Winehouse
Het jaarlijkse bezoek van mijn vriendin uit India
Zwemmen en bubbelen met mijn oudste zus
Italiaans willen leren
Eten met vrienden
Ontelbare vogels in de lucht
De zon in mijn gezicht
Harde wind en regen terwijl ik lekker thuis ben
Een dubbele espresso in de ochtend
Wandelen in het bos
Het laatste stukje van de puzzel
Lopen langs het strand
Met mijn voeten in het water
Een toneelcursus uitzoeken
"Our day will come" van Amy Winehouse
Koffie met chocola als toetje
Reeën spotten in het veld
De cryptogram op zaterdagochtend
Slap ouwehoeren met mijn man
Een valk op de rand van het balkon
Alle kerstkaarten die in de lift hangen
Veel bloemen in huis
"Angie" van de Rolling Stones
De brede glimlach van mijn bijna 11 maanden oude oppaskindje
Harde muziek tijdens het schoonmaken
Heel veel sniefde van mijn man
Spelen met woorden
Weten dat het er niet toe doet wat ik doe
 "Rehab" van Amy Winehouse
Maagdelijke, onbetreden sneeuw in de winter
Lekker liggen in een goed warm bad
Verbazingwekkende mooie zonsondergangen
Zitten op de bank met een kopje thee
Genieten van het prachtige uitzicht
Ontelbare zwanenpaartjes
Het kwinkeleren van vogels
Gouwe ouwe op de radio
Noordelijke landen bezoeken
Kraaien die een buizerd wegjagen
Kijken naar een goede serie op de harddiskrecorder
Veel kleur om me heen
Een bezoekje aan de bieb
Ooievaars in het weiland
Een mooie natuurdocumentaire
Spullen verkopen op Marktplaats
Heel veel boeken lezen
Het wisselen der seizoenen
Goed functionerende apparaten in huis
9 zwanen op een rijtje
Gekleurde herfstbladeren aan de bomen
Prachtige Indian Summer beelden op de televisie
Liggen op het waterbed
Hazen die rennen in het veld
Het leven dat op gang komt in de ochtend
Artikelen schrijven voor mijn weblog
Het ophangen van de was
Wat zich zoal voordoet
Dansen in het Gras!