woensdag 28 december 2011

Juweeltje van Scott Kiloby

Vanmorgen kreeg ik onderstaand citaat in mijn mailbox. Ik plaats hem nu op mijn weblog omdat ik het zo'n juweeltje vind.
 Elke gedachte die je doet geloven dat je ergens in de toekomst vervulling zult vinden, zet je op het verkeerde been.
Scott Kiloby
Helemaal waar deze uitspraak.

Enige tijd geleden heb ik "Liefdes stille transformatie", het einde van je spirituele zoektocht, van Scott Kiloby gelezen. Ik vond het een prachtig boek. Smullen wat mij betreft. Ik heb inmiddels erg veel boeken gelezen met betrekking tot het onderwerp zelfrealisatie. Het is eigenlijk bijzonder (grappig) hoeveel woorden er gewijd worden aan "dat wat niet verwoord kan worden".
Af en toe komt er echt een juweeltje voorbij. En dit was er één. Een aanrader dus.

En voor wie nog niet bekend is met de inspiratie mails van Erik van Zuydam, wil ik deze ook aanraden. Drie maal per week verstuurt Inzicht-Nu kosteloos prikkelende spreuken van hedendaagse leraren op het gebied van bewustwording via je e-mail. Je kunt je op ieder moment eenvoudig weer afmelden.

Ik vind het altijd weer leuk om te ervaren dat de betreffende spreuk vaak precies aansluit bij het moment.